Przez kolejne 4 lata PZPN razem z Pucharem Tymbarku

Polski Związek Piłki Nożnej i firma Tymbark należąca do Grupy Maspex, przedłużają współpracę przy Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Na mocy nowej umowy Tymbark pozostanie głównym sponsorem największego Turnieju piłkarskiego dla dzieci w Europie do 2024 roku.


– Nasza współpraca z firmą Tymbark trwa nieprzerwanie od 2007 roku i stale się rozwija. Przez ten czas wspólnie stworzyliśmy wyjątkowe wydarzenie, które zachęca dzieci do aktywności fizycznej i pomaga im spełniać pierwsze sportowe marzenia. Turniej ,,Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” stał się bardzo ważnym punktem na sportowej mapie Polski. Wsparcie od naszego głównego sponsora jest nieocenione, dlatego cieszymy się, że nasza współpraca będzie kontynuowana. Dzięki wspólnym inicjatywom pragniemy w dalszym ciągu propagować najważniejsze wartości charakteryzujące nasze rozgrywki: pasję, wychowanie, aktywność fizyczną, przyjaźń i zaangażowanie – mówi prezes PZPN, Zbigniew Boniek .
Główną ideą Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” jest popularyzacja aktywności fizycznej i piłki nożnej wśród dzieci w każdym zakątku kraju, spełnianie sportowych marzeń oraz odkrywanie talentów. Rozgrywki odbywają się w kategoriach wiekowych do lat 8, 10 i 12 dla chłopców i dziewcząt. W dotychczasowych edycjach Turnieju wzięło udział już ponad 2 miliony dzieci. Aż 1/3 uczestników Turnieju stanowią dziewczęta. Wielki finał rozgrywek od 7 lat odbywa się na Stadionie PGE Narodowy w Warszawie, przed finałem Totolotek Pucharu Polski. W Turnieju zagrało już ponad 50 reprezentantów Polski różnych kategorii wiekowych. Nagrodą główną dla zwycięzców jest wyjazd na mecz reprezentacji Polski i spotkanie z jej piłkarzami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

>